Kiedy prowadzi się firmę, obojętnie czy jest się producentem, dystrybutorem czy usługodawcą, działania marketingowe winny być ważnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na utworzenie i opłacanie własnych wydziałów ds. marketingu, jednak niewielkie biznesy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie poszukują pomocy u agencji reklamowych.
Agencja marketingowa – grupa specjalistów pomoże Ci w promocji
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami wspaniale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii promocyjnych w internecie (animacje i filmy viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą zamówić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż będzie ono odpowiednio zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – plakatów, billboardów, folderów czy stoisk targowych. Agencja marketingowa przygotuje też interesujące, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy oraz opracuje strategię kontaktów z odbiorcami poprzez modne media społecznościowe, takie jak Instagram, Facebook czy Twitter.
Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest głównie do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w firmie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, spotkań z klientami czy sympozjów wymagających często skrupulatnego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnej i kompetentnej grupy pracowników – należy zlecić jej przygotowanie planu kursów albo zorganizowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, warto jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do szerokiego zespołu doświadczonych profesjonalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich czynności reklamowych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]