Potrzebujesz zobaczyć, kto wykonuje projekt gazety? Koniecznie skieruj się tutaj.
Korporacyjny biuletyn to bardzo dobra forma komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale także rodzaj reklamy. Sprawdźmy zatem, jakie artykuły można zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – firmowy biuletyn
Firmowy biuletyn może pełnić dwie funkcje. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o zdobytych nagrodach, pochwalenie się dobrymi wynikami, wywiady z najlepszymi członkami zespołu. Tego typu biuletyny mają kluczowy wpływ na funkcjonowanie całej korporacji, ponieważ świetnie dopingują ekipę. Dzięki temu członkowie załogi mocniej angażują się w funkcjonowanie przedsiębiorstwa, czują więź z zespołem, a ich codzienne obowiązki dają im większą dawkę satysfakcji. Badania wskazują, że firmowy biuletyn sprawia, że członkowie załogi utożsamiają się z produkowanymi artykułami, poprawia się też atmosfera w firmie. Wielką zaletą jest także likwidowanie szumów komunikacyjnych między pracownikami, które bywają głównym powodem konfliktów w wielu korporacjach. Korporacyjny biuletyn gwarantuje również pełną transparentność planów firmy.
Projekt gazety – dotrzyj do organizacji społecznych
Oczywiście gazeta firmowa to też świetna metoda komunikacji zewnętrznej. Magazyn dociera do adresatów takich jak: kontrahenci, firmy konkurencyjne, partnerzy firmy, uczniowie. Firmowy biuletyn dzięki temu spełnia cele marketingowe, zwiększa zyski oraz stanowi świetny filar profesjonalnego public relations. Myśląc o wydawaniu gazety firmowej musimy w pierwszej kolejności zebrać redaktorów oraz zaplanować szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się usługami specjalistów (tj. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, zaplanują format i zadbają o wydanie. gazeta firmowa z pewnością spełni swoje zadanie.
Adres firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]