Chociaż Małopolska to jedno z mniejszych województw w Polsce, ma ono sporo do zaoferowania zarówno odwiedzającym zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu dużo, stąd nieraz…
Strony internetowe w sieci
Jak rozsądnie korzystać z informacji publikowanych na blogu o zdrowym stylu życia?
W sieci można nadzwyczaj prosto znaleźć informacje o każdej sferze życia. Internauci upodobali sobie szczególnie pytanie w wyszukiwarki Google o zagadnienia zdrowotne, często nawet poprzedzając ostateczną decyzję o wizycie u…
Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP
Żeby klient wyszukał twój biznes powinieneś nie tylko mieć firmową stronę www, ale także zatroszczyć się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna…
Jak poprawnie przeprowadzić audyt SEO?
Promocja marki czy firmy w internecie wymaga pozycjonowania, które obecnie jest absolutną podstawą marketingu internetowego. Natomiast kiedy rozpoczyna się pozycjonowanie, trzeba najpierw przeprowadzić audyt SEO. Jest on niezbędny również w…
Atak na WordPress – komu powierzyć usuwanie malware i wirusów WP?
WordPress okazał się w minionych latach tak wziętym CMS-em, iż liczbę witryn oraz sklepów tworzonych z jego wykorzystaniem szacuje się w tym momencie na miliony. Częstotliwość stosowania tego systemu zarządzania…
Google Tag Manager – czym jest i dlaczego warto wdrożyć go na swojej stronie?
To, czy serwis internetowy osiągnie sukces, zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest monitorowanie zachowań użytkowników. Pozwala to lepiej zrozumieć, w jaki sposób poruszają się oni po stronie oraz…
Zalety sklepów WooCommerce
Planujesz założyć sklep internetowy? Jeśli posiadasz już stronę firmową na WordPressie, jak również jeżeli nie dysponujesz w ogóle stroną www i zaczynasz od zera, sklep na wtyczce WooCommerce jest trafnym…
Optymalizacja pomoże uzyskać stronie wysokie pozycje
Wydałeś fortunę na nową witrynę www, a ona nie przyciąga kolejnych klientów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada najnowsze rozwiązania, ale klientów wcale nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo…
UX writing – czym jest, jakie są jego główne cele i gdzie znajduje zastosowanie? Przykłady microcopy
Wszyscy wiemy, czym jest copywriting, ale UX writing to wciąż dość nowe pojęcie, nieczęsto używane w Polsce. Podobnie jest z microcopy, mimo że stykamy się z nim na co dzień,…
Jak promować lokalne sklepy i usługi w sieci? Pozycjonowanie firm z Krakowa
Ogólna dostępność internetu oraz komfort użycia go w celu znalezienia potrzebnych towarów i usług doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo pragnie teraz wybić się w sieci. Naturalnie, samo uruchomienie strony…