Masz problem z pozycją strony w wyszukiwarce? Zleć audyt SEO

Zleć audyt sklepu na seo4.net/audyt-stron-internetowych/.

Audyt – jak wskazuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – to ewaluacja przedsiębiorstwa, spółki bądź firmy pod kątem rozmaitych aspektów, między innymi finansowych i organizacyjnych, a także oszacowanie perspektyw dalszego rozwoju. Co, biorąc zacytowaną definicję pod uwagę, oznacza więc audyt SEO? Jest to drobiazgowa analiza strony www, oceniająca różne jej aspekty, jak tytuły i opisy meta, kod strony, strukturę nagłówków, prędkość ładowania się witryny i wiele bardziej i mniej ważnych elementów. Oprócz samego zestawienia błędów i nieprawidłowości, w szczegółowym audycie SEO muszą być zamieszczone również wskazówki co do rozwiązania odnalezionych problemów.

Audyt SEO sprawdza witrynę www pod względem treści na stronie, zgodności ze standardami W3C, dostępności, jak również bezbłędności kodu. Prócz tego sprawdzane jest również, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek. Mówiąc krótko, audyt SEO zleca się agencji, by wskazała ona wszelkie błędy na stronie oraz – co najistotniejsze – zaleciła rozwiązania, które pozwolą je naprawić.

Audyt SEO – darmowy czy płatny?

Online znajduje się masa stron i narzędzi, z wykorzystaniem których można natychmiast i bez ponoszenia żadnych kosztów przeprowadzić audyt SEO witryny. Plusy takiego rozwiązania? Szybkość i cena. Minusy? Długo by wymieniać. Darmowe narzędzia czy też okrojone dema z ograniczaną funkcjonalnością, nie są nieomylne. Jeśli już wykażą pewne uchybienia na stronie, to z reguły nie wszystkie. Sporo pomyłek (przykładowo w kodzie) dostrzec można tylko w czasie analizy przeprowadzonej przez człowieka, a nie algorytm.

Na płatny audyt SEO realizowany przez agencję trzeba zaczekać zazwyczaj od kilku dni do blisko 30 dni. Okres na przygotowanie raportu powinien zostać wskazany w umowie zawartej z agencją, która zadeklarowała, że go przeprowadzi. Audyt w wersji płatnej pozwoli wykryć wszystkie newralgiczne problemy kryjące się w witrynie. Jeśli strona była utworzona na ogólnodostępnym szablonie lub na platformie typu Magento czy Shoper, to problemów do poprawy może być mnóstwo. Jeśli strona powoli się ładuje i nie ma w zasadzie żadnej widoczności na najistotniejsze dla klienta słowa kluczowe, to też są to oznaki, iż zamówienie w zewnętrznej firmie SEO audytu jest odpowiednim pomysłem.

Audyt SEO – co wykaże, jeśli będzie przeprowadzony dokładnie

Dokładnie zrealizowany audyt SEO może wykryć szereg wad strony, najczęściej:

  • brak lub nieprawidłowe połączenie z narzędziami Google (przykładowo Google Search Console),
  • przyczyny słabej widoczności witryny na słowa kluczowe,
  • rzeczywista liczba zaindeksowanych podstron,
  • problemy z dostępnością strony dla botów wyszukiwarek,
  • jakość kodu strony,
  • poprawność w strukturze nagłówków,
  • słaba jakość treści na stronie,
  • nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
  • brak metadanych,
  • błędy w wersji mobilnej strony, takie jak nieprawidłowe wyświetlanie się jakiś elementów,
  • brak lub źle wypełniona wizytówka Google Moja Firma,
  • niska prędkość ładowania się strony w wersji na urządzenia mobilne i na komputer

.

Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]